• FAQ

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Uw bestelling wordt ruim op tijd geleverd. De dag van levering hangt af in welke zone uw school, vereniging of bedrijf zich bevindt. Wij stippelen op voorhand onze routes uit, zodat wij U op voorhand kunnen meedelen wanneer er wordt geleverd. Dit gebeurt per mail, naar de contactpersoon die besteld.

  • Hoe maak je een bestelling bij sinterklaaspakketjes.be?

    Heel gemakkelijk. U plaatst de bestelling door de nodige aantallen in te geven en legt deze in de virtuele winkelwagen. Als U daar klaar mee bent, volgt U heel eenvoudig de verdere instructies. Voer alsjeblieft al de gevraagde gegevens correct in, dit om fouten te voorkomen. Daarna kiest U welke betaalmethode voor U het makkelijkste is. U krijgt van ons een bevestigingsmail van zodra uw order succesvol is geplaatst.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Het is helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren 24u na het plaatsen van uw bestelling. Dit omdat de goederen meteen worden besteld bij de leverancier om er zeker van te zijn dat U krijgt wat U besteld heeft.

  • Hoe kan ik mijn geschenken personaliseren

    Eens U een bestelling heeft geplaatst bij sinterklaaspakketjes.be kan U er voor kiezen om uw geschenken/pakketjes (vanaf 24 stuks gratis) te laten personaliseren. Dit kan U doorgeven via mail. In de mail vermeld U het ordernummer en voegt U in bijlage het logo van uw school, onderneming of vereniging toe.

  • Kan er betaald worden na levering

    In samenspraak met ons is er een mogelijkheid om te betalen na levering van goederen. Gelieve ons hiervoor eerst aan te spreken via mail, chat of telefonisch contact.